Wynikające z aktualnych rozporządzeń polecenie pracy zdalnej na stanowiskach urzędniczych, znacząco wpływa na wszystkie samorządy. Zarówno specyfika stanowisk pracy w mniejszych urzędach, jak i skala wyzwań w największych miastach i powiatach, wskazują na różnorakie trudności z jakimi musimy się mierzyć. Wiemy, że posiadają Państwo duże, ale też zróżnicowane doświadczenie w reorganizacji pracy urzędów. Jednocześnie ów obszar tematyczny wzbudza wiele wątpliwości i brak pewności. Dynamiczny przebieg epidemii w Wielkopolsce, wymusił na niektórych zdecydowane działania już wcześniej. Dlatego zachęcamy do wzięcia udziału w naszym webinarium. Pragniemy, by to wydarzenie było przede wszystkim forum wymiany uwag, doświadczeń i wiedzy. Biorąc pod uwagę najistotniejsze kwestie, nasze spotkanie opierać się będzie na uwypukleniu następujących zagadnień:
W webinarium udział weźmie mec. Maciej Kiełbus, z Ziemski & Partners Kancelarii Prawnej, który pomoże rozwiać wątpliwości dotyczące zasad organizacji obrad organów stanowiących w aktualnym stanie ograniczeń. Głos zabierze również doświadczony kierownik Urzędu Stanu Cywilnego w Nowej Soli i ekspert Ogólnopolskiego Porozumienia Organizacji Samorządowych Sławomir Wojciechowski. Ponadto o podzielenie się doświadczeniami poprosimy wielkopolskich samorządowców, którzy zaprezentują własne uwagi, spostrzeżenia i rozwiązania.
Wszystkich zainteresowanych udziałem, zapraszam do wypełnienia ankiety zgłoszeniowej https://forms.gle/4ZuL7Q6CgiBzXhE78, dzięki której uzyskacie Państwo link do dyskusji na platformie Zoom.
Rejestracja