Realizacja wielu przedsięwzięć inwestycyjnych wymaga często wcześniejszego uzyskania decyzji środowiskowej. Ogromne znaczenie ma to, by procedura wydawania decyzji była prowadzona w sposób sprawny, a sama decyzja nie zawierała błędów. Zdarza się, że przeprowadzone procedury oraz wydane rozstrzygnięcia nie pozostają bez wad zarówno formalnych, jak i merytorycznych. A przecież prawidłowo przeprowadzone postępowanie i wydana decyzja środowiskowa mogą nie tylko przesądzić o bezproblemowym przebiegu kolejnych etapów przygotowania inwestycji, ale również zaważyć na trwałości wydanej decyzji.
Mając to na uwadze, Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski oraz Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna zapraszają do udziału w seminarium, podczas którego omówione zostaną najważniejsze zasady procedowania decyzji środowiskowych na podstawie Ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Radczyni prawna Dagmara Czajka oraz aplikantka radcowska Magdalena Kurnatowska opowiedzą m.in. o zasadach postępowania administracyjnego, aspektach formalnoprawnych wydawania decyzji środowiskowej, raporcie o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, udziale społeczeństwa oraz organizacji ekologicznych i społecznych w postępowaniu.
Uczestnicy:
Do udziału w spotkaniu zapraszamy wójtów, burmistrzów i prezydentów, a przede wszystkim osoby zaangażowane w wydawanie decyzji środowiskowych w gminie.
Koszt udziału w spotkaniu wynosi 170 zł/os dla jednostek członkowskich SGiPW oraz 250 zł/os dla pozostałych JST.
Rejestracja