25 marca 2025 r. w ramach cyklu Prawo w HR i w kadrach mec. Anna Przygocka opowie o najczęstszych błędach w regulaminach pracy. Regulamin pracy jest obszernym dokumentem więc ryzyko popełnienia błędu jest duże. Dlatego zachęcam co udziału w webinarze, aby uniknąć nieprawidłowości.
Dzięki najbliższemu webinarowi dowiesz się:
- czy w regulaminie pracy pracodawca może zawrzeć zakaz używania telefonów komórkowych?
- czy dress code może być zawarty w regulaminie pracy?
- czy pracownik musi podpisać regulamin pracy?
- czy pracodawca musi wyznaczyć palarnię i zawrzeć informację na ten temat w regulaminie pracy?
- czy termin wejścia w życie regulaminu pracy może być dłuższy niż 2 tygodnie?
- jakie mogą być konsekwencje błędów w regulaminie pracy?
Dla kogo?
Webinar kierowany są do pracodawców i szerokiego grona pracowników – zarządzających pracownikami, działów HR i kadr oraz każdego z pracowników.
Rejestracja
Prelegenci:
Anna Przygocka
radca prawny w Kancelarii Prawnej ZIEMSKI&PARTNERS w Poznaniu. Specjalizuje się w prawie cywilnym oraz prawie pracy