Portal prowadzi ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA
Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp. k.
Ziemski & Partners
Portal prowadzi ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA
Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp. k.
Ziemski & Partners
Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.
Wydarzenie

Prawo w HR i kadrach: najczęstsze błędy w regulaminach pracy

25 marca

  • Webinar
online

25 marca 2025 r. w ramach cyklu Prawo w HR i w kadrach mec. Anna Przygocka opowie o najczęstszych błędach w regulaminach pracy. Regulamin pracy jest obszernym dokumentem więc ryzyko popełnienia błędu jest duże. Dlatego zachęcam co udziału w webinarze, aby uniknąć nieprawidłowości.

Dzięki najbliższemu webinarowi dowiesz się:

  • czy w regulaminie pracy pracodawca może zawrzeć zakaz używania telefonów komórkowych?
  • czy dress code może być zawarty w regulaminie pracy?
  • czy pracownik musi podpisać regulamin pracy?
  • czy pracodawca musi wyznaczyć palarnię i zawrzeć informację na ten temat w regulaminie pracy?
  • czy termin wejścia w życie regulaminu pracy może być dłuższy niż 2 tygodnie?
  • jakie mogą być konsekwencje błędów w regulaminie pracy?

Dla kogo?
Webinar kierowany są do pracodawców i szerokiego grona pracowników – zarządzających pracownikami, działów HR i kadr oraz każdego z pracowników.

Rejestracja

Prelegenci:

Wydarzenia

Brak nadchodzących wydarzeń.