Dnia 24 lutego 2016 r. w Sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Chodzieży odbędzie się organizowane przez Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski, przy współpracy z Kancelarią Prawną Dr Krystian Ziemski & Partners w Poznaniu i Portalem PrawoDlaSamorządu.PL, Seminarium pt. "Skargi, wnioski, petycje w działalności JST".
W ramach Seminarium Maciej Kiełbus - Redaktor Naczelny Portalu PrawoDlaSamorządu.PL - omówi wybrane kwestie z zakresu postępowań skargowo-wnioskowych, a także petycji na każdym etapie ich procedowania, w tym ich przedmiotu, zasad przyjmowania, ochrony skarżących i wnioskodawców oraz możliwych konsekwencji.
Do udziału w seminarium zapraszamy starostów, wójtów, burmistrzów, prezydentów oraz pracowników urzędów odpowiedzialnych m.in. sprawy obywatelskie, postępowania skargowe i przyjmowanie petycji, reprezentujących JST z powiatów pilskiego, chodzieskiego, wągrowieckiego i złotowskiego.
Uczestnictwo w spotkaniu jest bezpłatne po uprzednim zgłoszeniu.
TERMIN: 24.02.2016, godz. 10:00
MIEJSCE: Sala sesyjna Urzędu Miejskiego w Chodzieży
ORGANIZATOR:Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Wielkopolski
Gorąco polecamy
Zarejestruj się już dziś:
Webinar: Procedura wydawania decyzji środowiskowej cz. I
Webinar: Procedura wydawania decyzji środowiskowej cz. I