Portal prowadzi ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA
Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp. k.
Ziemski & Partners
Portal prowadzi ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA
Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp. k.
Ziemski & Partners

Jak zostać miastem? – cz. II

28.07.2014
Uwaga: ten artykuł ma więcej niż 3 miesiące. Sprawdź aktualny stan prawny lub skontaktuj się z autorem.
Jak zostać miastem? – cz. II
Uzyskanie statusu miasta wymaga przeprowadzenia sformalizowanej procedury. Procedura nadania statusu miasta W poprzednim artykule pisaliśmy o korzyściach i kryteriach uzyskania statusu miasta przez gminę lub miejscowość. W dzisiejszym artykule kontynuujemy problematykę uzyskania statusu miasta przedstawiając zagadnienia proceduralne nadawania statusu miasta, ze szczególnym uwzględnieniem etapu konsultacji społecznych, których wynik może zaważyć na ocenie spełnienia przez zainteresowaną gminę lub miejscowość kryterium społecznego poparcia dla proponowanej zmiany terytorialnej. Wniosek o nadanie statusu miasta Nadawanie gminie lub miejscowości statusu miasta leży w kompetencji Rady Ministrów, która rozstrzygnięcie w tym przedmiocie podejmuje w formie rozporządzenia. W świetle art

Portal tworzony przez prawników
ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA
Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp. k.

Przejdź do strony >>