Portal prowadzi ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA
Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp. k.
Ziemski & Partners
Portal prowadzi ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA
Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp. k.
Ziemski & Partners

Kiedy i jak można zmienić umowę w sprawie zamówienia publicznego?

11.10.2013
Uwaga: ten artykuł ma więcej niż 3 miesiące. Sprawdź aktualny stan prawny lub skontaktuj się z autorem.
Kiedy i jak można zmienić umowę w sprawie zamówienia publicznego?
Do zmiany każdej umowy może dojść jedynie w rezultacie złożenia zgodnego oświadczenia woli przez wszystkie strony tej umowy. W przypadku zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych1 [dalej: p.z.p.] wprowadzają jednak dalsze ograniczenia. W jakich okolicznościach można zmienić umowę w sprawie zamówienia publicznego, czego dotyczyć może powyższa zmiana, wreszcie jaki wpływ na dopuszczalność tej zmiany ma odpowiednio sformułowana dokumentacja przetargowa? Na wstępie wyjaśnić należy, że przepis art
TAGI:
SIWZ

Portal tworzony przez prawników
ZIEMSKI&PARTNERS KANCELARIA PRAWNA
Kostrzewska, Kołodziejczak i Wspólnicy sp. k.

Przejdź do strony >>